۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

راههای پیشبرد جنبش


باید همگی فکرامونا رو هم بگذاریم تا ستراتژیهای کم هزینه وبا بازده بالایی را پیدا کنیم.یکی از چیزایی که به فکرم رسید استفاده از هلیکوپتر یا هواپیمای کنترل از راه دور است که خیلی ها دارند وقیمتشونم خیلی بالا نیست.از این دو میشه استفادهاای زیادی برا پیشرفت جنبش اکرد.مثلا روزای قبل از تظاهرات با نوشتن مکان و زمان تظاهرات روی یک پارچه و وصل کردنش به ته یک هواپیمای کنترلی و چرخاندنش در شهر هم اطلاع رسانی کرد و هم انگیزه عمومی را بالا برد و در روز راهپیمایی با نوشتن شعر روی پارچه وچرخاندن در شهر روحیه را بالا نگه داشت یا ریختن اعلامیه از طریق آن.همچنین با نصب دوربین های راه دور که ارزونم هستن و راحت با تلویزیون وصل میشن میشه نگران شناسایی شدنم نشد و با دوربین کنترل کرد ومهمترین استفاده این در روز تظاهرات و فیلمبرداری ازجمعیت است که واقعا به درد میخوره و خیلی راحت میشه کل جمعیت حساب کرد و تو دهن رژیم زد.یکی دیگه از فایدهاش الانه که میر حسین عزیز را محاصره کردن و تمامی ارتباطاتش را قطع کردن میشه با یک هلیکوپتر که دوربینو راحت میشه بهش وصل کرد و از داخل ماشین یا کسانیکه خونشون نزدیکه(خواهشا جدی بگیرند)یک گوشی با سیمکارت بهش رساند .لطفا جدی بگیرید اصلا کار سختی نیست.هزینه ای هم نداره.همه چی هم راحت تو بازار گیر میاد.کمک فراوانی میتونه به جنبش بکنه.باید به این فکر کنیم که رژیم داره از تمام پتانسیلش برای سرکوب استفاده میکنه پس ماهم باید حداقل از چیزایی که به این راحتی گیر میان حداکثر استفاده را بکنیم

۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

1اسفند حیاتی تر از 25 بهمن

1 اسفند به مراتب از 25 بهمن مهمتر است.چون 1 اسفند روز تثبیت 25 بهمن است و روزیست که باید جان کسانی راکه با دعوت ما 25 بهمن آمده اند و اکنون در چنگال رژیم اند را نجات دهیم.باید به دفاع  از خون  شهدای دزدیده شده مان  در این روز بپردازیم .و با توجه به اینکه گزافه گویی های رژِیم در مورد دستگیری کروبی و موسوی زیاد شده باید با حضورمان در این روز این فکر و خیال باطل را از ذهنشان بیرون  کنیم چون کسی که باید محاکمه شود خامنه ای است نه کروبی و موسوی .کسی که خلاف  همین قانون اساسی عمل کرده خامنه ای است نه کروبی و موسوی.چون بر پایی هرگونه تطا هرات در قانون آزاد است اما قتل،کشتار،تجاوز،شکنجه و .... است که خلاف قانون است و عامل آن باید محاکمه شود.هم چنین اگر حضور چشمگیری در 1 اسفند داشته باشیم (که حتما همینطور است)سران جنبش تطاهرات بیشتری در آینده اعلام خواهند کرد که اینکار باعث خستگی نیروهای سرکوبگر می شود.و حتی اگر از کل ایران هم نیروهاشونا جمع کنن بیارن تهران واسه دفعات متوالی یا مدت زمان زیاد نمیتون اینکارو ادامه بدن.یعنی پیروزی نزدیک است.