۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

1اسفند حیاتی تر از 25 بهمن

1 اسفند به مراتب از 25 بهمن مهمتر است.چون 1 اسفند روز تثبیت 25 بهمن است و روزیست که باید جان کسانی راکه با دعوت ما 25 بهمن آمده اند و اکنون در چنگال رژیم اند را نجات دهیم.باید به دفاع  از خون  شهدای دزدیده شده مان  در این روز بپردازیم .و با توجه به اینکه گزافه گویی های رژِیم در مورد دستگیری کروبی و موسوی زیاد شده باید با حضورمان در این روز این فکر و خیال باطل را از ذهنشان بیرون  کنیم چون کسی که باید محاکمه شود خامنه ای است نه کروبی و موسوی .کسی که خلاف  همین قانون اساسی عمل کرده خامنه ای است نه کروبی و موسوی.چون بر پایی هرگونه تطا هرات در قانون آزاد است اما قتل،کشتار،تجاوز،شکنجه و .... است که خلاف قانون است و عامل آن باید محاکمه شود.هم چنین اگر حضور چشمگیری در 1 اسفند داشته باشیم (که حتما همینطور است)سران جنبش تطاهرات بیشتری در آینده اعلام خواهند کرد که اینکار باعث خستگی نیروهای سرکوبگر می شود.و حتی اگر از کل ایران هم نیروهاشونا جمع کنن بیارن تهران واسه دفعات متوالی یا مدت زمان زیاد نمیتون اینکارو ادامه بدن.یعنی پیروزی نزدیک است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر